Następnie musisz wybrać kolor jaki mają mieć długopisy z nadrukiem. Popularne kolory to złoty, srebrny, czarny, czerwony, zielony i niebieski. Jeśli te kolory lepiej pasują do tożsamości Twojej marki, możesz wybrać także inne, mniej popularne kolory, takie jak różowy lub fioletowy. Po wybraniu schematu kolorów i liczby potrzebnych pisaków, czas na projektowanie.
Profesjonalny grafik tworzy długopisy z nadrukiem i materiały marketingowe dotyczące osobistych zainteresowań i potrzeb klientów, w tym logo i projekty. Jeśli zdecydujesz się zaprojektować dla siebie, pamiętaj o tych wskazówkach:
Unikaj używania bloków tekstu zbyt blisko siebie lub zbyt małych. Pamiętaj, aby używać większych czcionek w obszarach, w których wymagana jest większa ilość tekstu (np. opisy firm).
Upewnij się, że treść wygląda dobrze na ekranach wszystkich kształtów i rozmiarów — i upewnij się, że obrazy nie zniekształcają się, gdy są oglądane pod kątem.
Użyj jednej podstawowej rodziny czcionek w całym projekcie. W ten sposób możesz zachować spójność z wytycznymi dotyczącymi marki w wielu projektach.
Wybierając kolory na długopisy z nadrukiem, pamiętaj o standardach branżowych – to, co może sprawdzić się w piekarni, może nie być odpowiednie dla firmy księgowej, dlatego przed rozpoczęciem procesu projektowania długopisów z nadrukiem skup się na swojej branży.